Sanitairwinkel.nl reviews en ervaringen
Jouw ervaring vinden we belangrijk. Positieve én negatieve feedback is welkom, want zo weten we wat werkt en wat beter kan. Wij geven geen beloningen voor geschreven reviews. Wil je weten hoe onze klanten ons beoordelen?
Wil jij je ervaring met ons delen? Dan kan dat via onderstaande button.
Alle reviews over Sanitairwinkel.nl vind je op deze pagina. Wij maken gebruik van het onafhankelijke reviewsysteem Kiyoh. Alle reviews en ervaringen die gedeeld worden zijn dus geverifieerd en geen verzonnen reviews.
Sanitairwinkel scoort een 9.1 op basis van 49.176 beoordelingen en 95% beveelt ons aan!
Lees hier alle beoordelingen van Sanitairwinkel op Kiyoh.
22.06.2026
|
Michel, Rotterdam
Snel en betrouwbaar
Besteld gelijk duidelijk wanneer de bestelling kwam en was goed verpakt
22.06.2026
|
Sylvia, HILVERSUM
s
Goed produkt
22.06.2026
|
Marcel, Hoofddorp
Snel en goed geleverd
Grohe douche kraan besteld
Top zoals altijd
22.06.2026
|
Angela, Lisse
Prima product
Goede prijs voor een mooi product!
21.06.2026
|
Kim, Amersfoort
Goed assortiment en snelle levering.
En alles tegen scherpe prijzen.
21.06.2026
|
Gerbert, Den Bosch
Snel geleverd en eenvoudig te monteren
Toiletbril werd vlot geleverd en het was het juist product. dat heb ik al eens anders meegemaakt. Hij was eenvoudig te monteren dus eigenlijk niets op aan te merken.
21.06.2026
|
Dirk, Kloetinge
Uitstekend!
Duidelijke afspraken worden uitstond nagekomen! Levering vond op aangegeven dag plaats.
21.06.2026
|
Margot , Heeswijk-Dinther
Helemaal top!
Duidelijke bestelinstructie en snel geleverd!
21.06.2026
|
JD, A'foort
Perfect advies
Ik was op zoek naar een nieuwe toiletzitting voor mijn bestaande toilet en na opgeven van de afmetingen van de huidige troon kreeg ik het perfecte advies voor de juiste zitting. Zelfs een 2e kans artikel werd aangeboden.
21.06.2026
|
Erik, BREDA
Goede service en kundig personeel
Ik werd vakkundig en prettig geholpen. Ik heb kunnen vinden wat ik nodig had en dat werd netjes thuis geleverd.
21.06.2026
|
J, Nunspeet
Klant informatie is goed, de aflevering duurde wel lang wegens vertraging
als positief
20.06.2026
|
Brigitte, Elst Ut
Goed
Alleen te groot verpakt , had in envelop
Gepast en had dus verzendkosten en materiaal gescheeld
20.06.2026
|
Michel, Almere
Geweldig
Het montage punt van onze villeroy en boch toiletbril was kapot en hun hadden een reparatie ser ipv een nieuwe toilet bril van €267,-
19.06.2026
|
Jan, Colijnsplaat
Goed
Het juiste artikel optijd geleverd ebben zeer te vrede met het product
18.06.2026
|
Mark Rommens, TERHEIJDEN
Goede service en goede prijzen
De ervaring in de winkel in Breda was zeer prettig.
De verkoopster dacht goed mee, ook budgetwijs gezien.
De levering verliep goed en vlotjes.
Duidelijk inzicht in wanneer de chauffeur komt en waar hij is op de route.
Door waarschijnlijk de hitte waren de rubber/ plastic profielen krom getrokken, maar er werd alles op alles gezet om deze te vervangen.
Voor mij oprecht een aanrader.
18.06.2026
|
JJ, Borger
Garantie keurig afgehandeld
Kraan was defect. 1 belletje en een formulier ingevuld. Zelfde dag reactie en nieuwe kraan onderweg. Keurige service
18.06.2026
|
Koen, Retie
Perfecte naservice
Na een aankoop enkele jaren geleden was ik op zoek naar een vervangonderdeel. Na een mail verstuurd te hebben werd er snel terug contact opgenomen. Vervolgens werd alles snel opgevolgd door Doriane. Kortom, klantenservice zoals het zou moeten zijn.
17.06.2026
|
Jeroen, Den Bosch
Heel prettig geholpen voor een snelle aankoop
Ik was heel gericht op zoek naar een wastafel. Die had ik online gevonden en wilde ik in de showroom even bekijken en bestellen. Zo gezegd, zo gedaan. De adviseur in de showroom was heel vriendelijk, had goed aanvullend advies (ook al was het slechts 1 item) en kon mij snel helpen.
17.06.2026
|
Theo, Baarlo
Wauw, wát een fijne service!
We hadden een fonteinkast besteld en in de advertentie stond inclusief waskom. Echter de bestelling werd zonder waskom geleverd. Na contact met sanitairwinkel bevestigden ze dat het product zonder waskom geleverd had moeten worden maar omdat de advertentie niet up to date bleek, kregen we alsnog de waskom nageleverd. Super service en eerlijk. De levering van beide onderdelen ging ook nog eens super snel! Kortom ontzettend blij met deze fijne service! Ik kan ze iedereen aanbevelen!
17.06.2026
|
Sander, Dirksland
Fijne winkel
Fijne winkel, altijd uitstekend geholpen
17.06.2026
|
Alida, Purmerend
Uitstekend
Het product is precies zoals verwacht en vlotte levering.
22.06.2026
|
J, Zuid-Holland
Producten goed, klantgerichtheid is nog winst te behalen
Prima levering en communicatie vanuit de webshop. Alleen het retourproces vind ik nogal omslachtig met verschillende mails en het printen van een formulier.
Verder ben in 3x in een fysieke winkel geweest en heb daar weinig service ervaren. Alle keren ben ik door niemand geholpen en ben ik onverrichte zaken weer naar huis gegaan.
17.06.2026
|
Wil, Amsterdam
Goed
Is goed. Ik heb een artikel bij jullie besteld. Goed afgeleverd. Moet het nog monteren en hoop dat het past.
17.06.2026
|
Bjorn, Utrecht
Bestelling bezorgd als verwacht
De kraan is nog niet geïnstalleerd. Ik was erg blij dat ze hem in het assortiment hadden, maar ik kan geen commentaar geven op het ding zelf want hij hangt dus nog niet. Dit soort reviews kun je beter een jaar later vragen als we de kraan uitgebreid hebben kunnen testen.
16.06.2026
|
Anita , Heerhugowaard
Vlot het goede product geleverd
Via de chat snel kunnen bestellen.
16.06.2026
|
Inouska, Mijdrecht
Top service
Reageren direct bij een vraag en ook vriendelijk.
16.06.2026
|
Jh, Hagestein
Goed product
Snelle levering.
Toppie
16.06.2026
|
Harry, Hoensbroek
Op tijd geleverd maar niet helemaal wat ik besteld had
Ik heb 3 artikelen besteld voor de badkamer, 1 reiniger, 1 voor glas en spiegels en 1 voor kranen. ik kreeg echter 2 reinigers en geen voor de kranen.
15.06.2026
|
Henk-Jan, Raalte
Goede ervaring
Product snel geleverd, netjes verpakt, duidelijke website, goede communicatie over levering, goede scherpe prijs
14.06.2026
|
Jan, Grou
Snelle levering, installatie douche-cabine geeft hoofdbrekens
Wat in vorige reviews wordt geschreven klopt. Het product is prima, maar geeft veel hoofdbrekens, want er was bijna niets voorgeboord. Bij geleverde boortjes van slechte kwaliteit. De installatie nam veel tijd in beslag. Samen met een erkende goede installateur 4 uur werk gehad deze mooie Wiesbaden Skyline hoekinstap cabine met twee schuifdeuren 900 x 900x 2000x 8mm Nano helder glas/mat zwart te plaatsen. Alleen is er voor een beginner geen beginnen aan. Hoop dat dit in de toekomst aangepast wordt voor een andere kopers. Ben wel heel tevreden met het product na installatie. Ziet er top uit!!